Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Всі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину. Перевірка комплектності і відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації. Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки В соответствии с «Законом о защите прав потребителя» покупатели нашего магазина имеют право обменять или вернуть купленный у нас товар в течение первых 14 дней после покупки. Пожалуйста, обратите внимание - обмену или возврату подлежит только новый товар, который не был в употреблении и не имеет следов использования: царапин, сколов, потёртостей, программное обеспечение не подвергалось изменениям и т.п. А так же должно быть сохранено: - полный комплект товара; - целостность и все компоненты упаковки; - ярлыки; - заводская маркировка. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Повернення товарів виробляється у наступному порядку: 1. Необхідно звернутися до менеджера і повідомити про бажання повернути товар. 2. Заповнити Анкету. 3. Вислати на e-mail: ua-energy@ukr.net заповнену Анкету, відсканований паспорт. 4. Звернутися в авторизований сервісний центр, отримати висновок про те, що умови експлуатації приладу не порушені. 5. Приїхати в офіс з оригіналами документів: паспорт, видаткова накладна, висновок сервісного центру. Повернення грошей здійснюється при наявності товару в повній комплектації, включаючи всі елементи упаковки.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.